2008-01-24

Just det!

Jag glömde ju berätta om den mystiska frisyren som satt på tunnelbanan i lördags!

Vi hade varit på bio och sett ARN (helt ok om än något lam kanske) och på hemvägen satt det ett par i 20-årsåldern mittemot. Hon var orangefärgad av ett jämt lager puder i ansiktet och försökte föra en dialog över mobilen. Bredvid henne satt en snubbe som såg ut som fan i håret. Jag har en förmåga att överdriva (läs förgylla) mina berättelser ibland men det här är den absoluta sanningen:

Har jag missat nåt i hårmodet här???

Uppdatering: Eff tipsar om en annan märklig frisyr (se nedan),

Läs hela inlägget här.

Uppdatering 2: Sandra har en son som hänger med i modet! (Ingen av gossarna på bilden nedan, men tydligen något åt det hållet. Lägg för övrigt märke till en uppvikt rosa skjortkrage och den lilla killen längst till höger i grå träningsjacka.)

Se mer här.

Det här verkar ju vara något som roar mig. Därför jag jag tacksamt emot fler hårresande frisyrer. Bombardera mig!!